marți, 7 septembrie 2010

Un nou inceput...

           
                 De cativa ani, eu si prietenele mele(si cateva dintre cunostinte) , de fiecare data cand ciocnim un pahar(de vorba sau de orice ne pica bine), spunem "Pentru un nou inceput". Ciocnesc si acum , imaginar, pentru un nou inceput. Un blog.
                Un alt fel de memorii (vreau sa cred ca va fi titlul cartii mele, intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat), va reprezenta pentru prieteni, colegi, cunostinte sau necunoscuti , o buna metoda de-a ma cunoaste mai bine, sau de-a cunoaste gandurile mele raportate la realitatea in care traim. Dar intai de toate, vreau sa stiti ca visul meu de-a avea un spatiu unde sa scriu ce gandesc, a existat inainte sa cunosc notiunea de blog, sau inainte ca aceasta sa devina o moda.
                 Veti cunoaste aici doar ceea ce voi dori eu sa se cunoasca, o parte a vietii mele, restul va ramane doar pentru mine sau pentru cei apropiati.
                 Well...enjoy...!!!

Un comentariu: